tisdag 1 september 2009

Äntligen!


För ett år sedan gjorde jag ett första försök
till att besöka en öppen förskola med mina två små.
Jag kom iväg en enda gång....
Det var helt enkelt för jobbigt.
Jag som hade sett framemot en stunds
umgänge med andra föräldrar, var helt slut
när jag kom hem den gången...

Idag har jag äntligen kommit iväg på ett andra försök!
Ett år senare...
Och det gick väldigt bra!
Jag har pratat med andra vuxna och de små
har fått bekanta sig med andra små.
Det känns jätteskönt!
Från och med nu är tisdag förmiddagarna
bokade till öppna förskolan!


2 kommentarer:

annika sa...

Hej! Kul att ni kom iväg så både du och barnen får lite nya intryck. Själv rensar jag svampen fortfarande. Ska till Uppsala i morgon- kursstart-spännande. Fina bilder!
Kram Annika

Mamma C sa...

Så roligt att det fungerade denna gång. Roligt för både dig och barnen. Gick själv på öppenförskola med våra när dom var små.
Kram mamma C