tisdag 18 augusti 2009

Trädgård och tyger

Idag har jag hunnit med lite trädgårdspyssel!
Putsat mina rosor och stöttat upp röda solhattar
som nästan vält i blåsten.

Underbara rosor!

Rosen "Golden Eye"

Tänk att rosenknoppar kan vara så vackra!



Jag har också tittat i mina tyglådor och hittat
lite fina tyger att skapa något av.
Blev så inspirerad när jag tittade på
Annikas Ditten och datten-blogg tidigare idag.
Vad det ska bli av dessa tygbitar vet jag inte än...
Säkerligen något sött till småbjörnarnas rum!



3 kommentarer:

annika sa...

Intressanta tyger! Det går att göra mycket med dem.I dag hann jag inte med något inlägg på bloggen för det pågår flyttfeber i familjen. "Vi flyttar hit...vi flyttar dit..."Hej å hå vad vi får gno.
Go natt

Therese sa...

Hej Sari....jag var tvungen att kolla upp lite men härifrån har jag hämtat det du frågade efter....lycka till!
http://www.startsidan.org/visanamnsdag.php

Lycka är ~ Onnea on sa...

Söta tyger..varför inte sy vimplar till barnrum!
~Marita~