torsdag 16 december 2010

Lättnad!!!

Jiiihaaaaa!!!

Nu kan jag äntligen pusta ut!

(Bilder från nätet)

Efter flera veckors hårt arbete med
omdömen och samtal...


...så är allt nu avklarat för denna gång!

Helt underbart!

* * *

På vägen hem, stannade jag vid
ett konditori och köpte en
stoooor, smarrig bakelse
för att fira mig själv!

(Jo, ibland kan jag vara riktigt egoistisk..)


*

(Men jag orkade dock inte äta upp hela och sambon
är inte så förtjust i gräddbakelser...)



* * *


Nu ska jag ta de sista arbetsdagarna
precis som de kommer.
Jag tänker inte planera
någonting mer denna termin.
Jullovet är snart här!!!

Sååå som jag har
längtat!!

Hoppas ni andra har lite mer
krafter än vad jag har just nu...

Jag tror nog att jag går i ide några veckor!


Ha det gott!



Kram Sari


6 kommentarer:

Penseldraget sa...

Vad härligt de låter, klart du får va egoistisk och äta en smarrig bakelse...=) önskar dig ett skönt härligt jullov
kram pia

Lyckoslanten sa...

Förlåt om jag småler, men du har så talande bilder i ditt inlägg! Jag vet känslan! Hoppas nu att du njuter av helgen och blir en pigg björnmamma till julafton! ♥

Livet på Vestergård sa...

Härligt beskrivande bilder :) Jag har två arbetsdagar kvar efter helgen sen väntar jullovet!
Ha en skön helg! Kram Kicki

Livet på Berget sa...

Hihi vilka underbara bilder! Ta nu och vila ut efter ett väl utfört arbete! Önskar dig en fin söndag!
Kram
/Sara

annika sa...

Du är för skön...underbara bilder på en björnmamma. Skönt att det är slut på samtalen nu och snart även på terminen. Bakelse är gott och klart att man ska fira.
Vi kanske skriver några fler inlägg innan jul...
Kram

Unknown sa...

Stackars lilla trötta björn:-).
Tur att jullovet snart nalkas.
Ha det bra!
Camilla