måndag 22 november 2010

Lite snö och en stor kärlek till katter!


Ja, se det snöar!

Ja, se det snöar....


Jo, lite mysigt tycker jag att det är när det snöar.
Speciellt nu när första advent närmar sig!


Hoppas, hoppas att det vita får ligga kvar nu!

Jag gillar INTE slask...

Denna murgröna hade jag glömt utomhus i en kruka...
Vet inte riktigt vad jag ska göra med den nu.
Klarar den sig om jag tar in den, tro??!

* * *

Småbjörnarna är förtjusta i mina katter!

De är ju inga leksaker egentligen...

... men en och annan kram tål de iallafall!

♥♥♥

Denna lilla ska få snart få ett nytt hem!

* * *

En ny på gång!
Det riktigt kliar i fingrarna...

Om jag hade mer tid...


* * *

TACK!
Jag blir så glad när ni fortsätter att kika in här,
trots att jag inte hinner med att besöka
er andra så mycket.


Hoppas ni alla får en fin vecka!



Kram Sari

14 kommentarer:

Lillan sa...

Visst vore det underbart med mera tid till det man så gärna vill få göra. Själv hinner jag inte mycket utöver jobbet........
Vilken härlig murgröna! Bland allt annat fint.
ha det gott
Caroline

Livet på Vestergård sa...

Oj så många vackra katter det bor hemma hos dig.Jag har gjort alla möjliga Tildafigurer, men katterna har jag faktiskt inte provat på. Kanske har jag tid och inspiration att sy lite över jullovet :)
Kram Kicki

Roses & Angels sa...

Hej så fina bilder du visar. Murgrönan är jätte fin där. Hoppas du mår bra i slaskiga Sverige, gillar inte heller det. Kram

Fröken Tindra sa...

Dina katter är för fina! Du är så duktig som tar dig tiden emellanåt. Det är allt bra svårt att få till det ibland. Tiden bara flyger iväg till allt annat som skall göras. Jag har pysslat en del det sista och det känns så bra!
Din murgröna ser ju väldigt fräsch och fin ut! Hoppas att den klarar sig.
Här är slaskigt och minus om vartannat. Inget vidare.
Kraaam!!

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så söta katterna du gjort. Lite måste man ju få titta (=peta) på dem ibland ;)
jag gillar heller inte slask så hoppas vi får ha snön kvar.
man skanar inte direkt vintern, men när den väl är här är det helt okej.
~marita~

Beate sa...

Hei!
Så nydelige katter du syr!!
Selger du disse?
Klem fra Beate i Norge,å her er det kaldt og vinter<3
Fin blogg<3

Penseldraget sa...

Vilka underbart söta katter du syr =) förstår att dom får många kramar ....
kram pia

Jenny sa...

Hej Sari!
De är såå fina dina söta katter!! (o björnungarna oxå såklart!. I mitt senaste inlägg visar jag Agnes nalle:)

Kraam Jenny

Käranån sa...

Jaa du, mera tid vill jag oxå ha, men det gäller att ta vara på dom små stunderna man får. Katterna är så söta! Ha en bra helg!

Black Iris sa...

Många är vi som vill ha mera tid det vi helst vill göra. Du har i alla fall fått ihop ett gäng underbara katter.
Ha en skön första advent nu och mys!

Kram Maidi

annika sa...

Halloj!
Söta björnungar som pysslar lite med de fina katterna.Jag kommer inte riktigt igång med syingen...kanske lite inspirationstorka.
Hoppas att du får tid till att sy lite mer innan jul.
Ha en mysig advent

Kram

Mitt smultronställe sa...

Hej Sari!!

men så fint du syr... Såg hos Jenny!!
Hålle oxå tummarna på att snön får ligga kvar!

Ha det gott nu, kram Camilla.

Huset vid ån sa...

Åh, Dom katterna är ljuvliga....Du är så duktig!

Hoppas att du o familjen får njuta av en fin o stämningsfull första advent!

Kram Therese

designofluna sa...

Men åååååhhhhh så söt katt! Jag älskar katter!
Titta gärna in på min blogg, jag har en tävling där som pågår fram till den 13 december. Du kan vinna en valfri Lunafigur!
Ha en toppendag!!
Kram Malin